diumenge, 30 d’agost del 2015

[XXII Jornades] El rol en viu



Una de les activitats importants de jornades és el ReV, ja que és l'activitat que se centra en l'ambientació escollida (pels que encara no ho sabeu, enguany toca vikings), aquest any el ReV està sent creat pel soci Artic, el qual ens ha cedit la introducció (la trobareu a continuació) per a què ens anem preparant per una nit de representacions dels costums nòrdics.

"Canciones de poder y gloria resuenan en vuestros salones. Tras meses de duro asedio, finalmente la ciudad bretona de Berwick ha cedido bajo el puño de hierro nórdico. Pero la conquista no ha sido fácil, y ha reclamado su precio en sangre; el gran Jarl Jostein Lundqvist, ha caído en batalla, y ahora bebe junto a nuestros dioses en los salones de piedra del Valhalla.
Esta noche, beberemos en honor de nuestro rey, y repartiremos el botín conseguido entre los huesos descarnados de la ciudad conquistada, con la sangre bretona aún caliente bajo nuestros pies.
Además, es necesario recompensar a los grandes héroes de esta batalla, por lo que se decidirá qué gran familia merece establecerse como líder y soberana del nuevo territorio conquistado.
Por último, aún con el pesar por la partida de nuestro Rey sobre nuestras cabezas, no existe lugar entre los nuestros para la debilidad y el luto. Por ello, decidiremos ante cuál de los dos hijos del Gran Jarl, Einar o Bálder Lundqvist, nos arrodillaremos como nuevo Rey, y le daremos la oportunidad de demostrar que está a la altura de la sangre de su progenitor."

El ReV tindrà lloc la nit de dissabte 3 d'octubre a les 22:00h, els amants dels rols en viu ja poden reservar aquesta data. Per participar haureu d'assistir al sopar de germanor (preu encara per determinar, però totalment assequible per qualsevol butxaca) i enviar un correu a rolreus@gmail.com per avisar de la vostra participació, les places són limitades, ja que està preparat per 20 participants.

Article realitzat per Arctic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada